مدیریت وظایف و فرایندی که شما در هر مرحله و چرخه فروش خود انجام می دهید و بسیار وقت گیر است، که به صورت خودکار در نرم افزار
برای انجام مراحل فروش تا به حال :
اگر حداقل یک بار در این موقعیت ها قرار گرفته اید، الان باید ابزار قدرتمند CRM را امتحان کنید. ویژگی هایی که می توانید به صورت خودکار در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید :
ایجاد سرنخ فروش
اولین قدم در فروش ایجاد سرنخ فروش است. روش های زیادی برای بازاریابی وجود دارد، مثلا شما هر روزه ایمیل ها و تماس هایی برای بازاریابی انجام می دهید که سرنخ های فروش به دست آورید. شما از طریق ایمیل یا فرم سفارش، از مشتری بالقوه دریافت می کنید، که نرم افزار CRM می تواند سرنخ های فروش را به صورت خودکار ثبت کند.
وب فرم ها
کسب و کار ها از وب فرم برای سایت خود استفاده می کنند، نرم افرار CRM این امکان را می دهد که وب فرم سفارشی ایجاد کنید و به وب سایت خود متصل کنید و یک سرنخ فروش به صورت خودکار در نرم افزار ایجاد می شود و تمام اطلاعات پر شده در وب فرم به طور خودکار در نرم افزار CRM در یک سرنخ فروش ایجاد می شود و بعد به صورت خودکار وظیفه های مورد نیاز برای کاربران سیستم برای برخورد با این سرنخ ایجاد شود. شما می توانید اتوماسین پیشرفته و خودکار برای تسریع در انجام امور برای فروش خود داشته باشید.
ایمیل ها
ارسال ایمیل به صورت خودکار و داشتن اتوماسین ایمیل امری بسیار مهم برای کسب و کار ها است، نرم افزار CRM این امکان را فراهم می کند که قالب ایمیل خود را سفارشی کنید و به صورت خودکار ارسال کنید. مثلا بعد از درخواست از طرف مشتری ایمیل به صورت خودکار برای مشتری ارسال می شود.
پیام کوتاه
نرم افزار CRM امکان متصل شدن به
مدیریت بازاریابی با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها نرم افزار CRM
مدیریت وظایف و خودکار سازی وظایف فروش در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
خودکار ,صورت ,سرنخ ,مشتری ,نرم ,ایمیل ,به صورت ,صورت خودکار ,نرم افزار ,با مشتری ,در نرم ,افزار مدیریت ارتباط ,صورت خودکار ارسال
درباره این سایت